Search
Close this search box.

תוף לשונות למי מיועד? ובמה שונה מתוף האנג?

מי יכול לנגן על תוף לשונות פלדה של יוגם תוף לשונות?

כל מי שרוצה כלי נגינה אינטואיטיבי קל לנגן יכול לנגן. אתה לא צריך רקע מוזיקלי כדי ליהנות ממנו. תוף הלשון מפלדה מסוג יוגם תוף לשונות (כלי הפעלה ידנית) הוא אידיאלי לריתוק ולנגינת פעימות הקשה. פריסת הפתקים של תוף יוגם תוף לשונות מקל על קפיצה ממש לתוך מקצבים חריצים. עיבוד אינטואיטיבי לתווים מקל על חקר אופקים מוזיקליים חדשים. הטונים המדיטטיביים החזקים מרגיעים ונהדרים להירגע בכל עת. ובגלל העיצוב הקומפקטי שלה אתה יכול לקחת אותו החוצה כדי ליהנות מטיול בטבע או לשבת סביב המדורה בערבים.

ניתן להשתמש בתופי הלשונות שלנו כמובן בכל סביבה. אבל, פרסנו עבורכם כמה שימושים ספציפיים עבורם כאן:

תוף הפי חלל אידיאלי לפיתוח מוזיקה, תיאום עין-יד, כישורי זיכרון. המיני תוף שלנו נהדר לטיולים, קמפינג או לים. תוף האאורה מתאים באופן מושלם למטפלים במוזיקה, טיפול בסאונד, שיקום. הפעמון מתאים לגן החיצוני שלך או לאנשים שאוהבים קערות שירה. התוף הדק שלנו מדהים ליוגה, הרפיה, שחרור מתחים. תוף המקור אידיאלי עבור מדיטציה מודעת וסביבות אמבט קול. תוף אומני שלנו נהדר למיקוד, מודעות וכוונה. כלי היד שלנו מדהימים לאולפני סאונד, אמני הקלטות, בוסקרים, מוזיקאים.

כיצד נוצר הטון?

הטון הייחודי של תוף יוגם תוף לשונות נוצר על ידי לשון רוטטת מכוונת מפלדה. הרעיון דומה לתוף לשון מעץ. כאשר הלשון נחבטת במהירות ובקלות באצבע או בפטיש היא רוטטת ויוצרת גלי קול. על ידי שינוי הצורה והאורך של הלשון מושגת רטט אופטימלי וטון מושלם. על ידי סידור הפתקים בדרך הייחודית שלנו כל תו כאשר הוא נוגע מרגש את התווים הסובבים אותו מבחינה מוזיקלית. זה מוסיף לספקטרום ההרמוני של הטון. במקום רק צליל אחד אנו יכולים כעת ליצור ספקטרום של צליל תומך לכל תו. הטון דומה לקערות שירה או פעמונים מוזיקליים היוצרים טונים הרמוניים מרובים. גוף התוף משמש כחדר מהדהד המוסיף עומק לפתק.

תהליך תוף לשון פלדת תוף יוגם תוף לשונות

במה שונה תוף יוגם תוף לשונות מתוף פאנטם?

תופי יוגם תוף לשונות שלנו משתמשים בלשונות חתוכות בגדלים שונים כדי לייצר את גווניו. הפלדה עבה יותר בכ -2 מ”מ. הרעיון המקורי של שימוש בלשונות פלדה הגיע מדניס האוולנה שהחל לחתוך לשונות למיכלי פרופאן בשנת 2007. סוגים אלה של תופים נקראים תופי האנק, משחק מילים המערבב Hang ו- Tank יחד. החל מהרעיון שלו, התחלנו להתנסות בפלדות מוזיקליות שונות בהתאמה אישית ובפריסות תווים ייחודיות שלנו לבנות על הרעיון המקורי של דניס. יצרנו גם צורות מעוצבות משלנו לייצור קו הכלים של תוף הלשון פלדה יוגם תוף לשונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
Scroll to Top
גלילה למעלה